عنوان پرفروش ترین شرکت سازنده گوشی های هوشمند در فصل سوم ۲۰۲۱ به سامسونگ رسید عنوان پرفروش ترین شرکت سازنده گوشی های هوشمند در فصل سوم ۲۰۲۱ به سامسونگ رسید

با وجود مشکلاتی مانند کمبود جهانی تراشه و کاهش فروش گوشی‌های هوشمند در فصل سوم سال میلادی کنونی سامسونگ توانسته همچنان سهم ۲۳ درصدی پرفروش ترین سازنده گوشی هوشمند جهان را حفظ کند.

 

شرکت تحقیقاتی کانالیس از ادامه کمبود جهانی تراشه تا یک سال دیگر خبر داد و گفت پس از آن احتمالاً در بازار شاهد تعادل خواهیم بود. در این میان سامسونگ در بازار فروش گوشی های هوشمند سهم ۲۳ درصدی را کسب کرده است.

در رتبه‌های دوم و سوم نیز اپل و شیائومی قرار دارند که نسبت به سال گذشته سهم این دو شرکت با تغییراتی همراه بوده است. اپل با افزایش سهم سه درصدی بالاتر از شیائومی قرار گرفته است.

شیائومی نیز با سهم ۱۴ درصدی در رتبه سوم قرار میگیرد. ویوو و اوپو نیز هر کدام با ۱۰ درصد در رتبه های چهارم و پنجم قرار دارند.

البته گوشی های سری آیفون ۱۳ اپل اخیراً وارد بازار شده اند و ممکن است سهم این شرکت در آینده تغییراتی را در بازار داشته باشد. اما نمی‌تواند جایگزین سامسونگ و در رتبه اول قرار بگیرد.

تنها فاصله آن تا شیائومی بیشتر شده و به طور قطع دومین فروشنده گوشی‌های هوشمند در بازار محسوب خواهد شد.

Comments are disabled.