سری گلکسی S22 سامسونگ از سه مدل S22، S22 پلاس و اولترا تشکیل شده است



انتظار می‌رود هر سه دستگاه نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌های قابل توجهی را به همراه داشته باشند.





Isha Agarwal افشاگر حوزه فناوری رندرهای جدیدی از گلکسی S22 پلاس به اشتراک گذاشته که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.





پرچمدار آینده سامسونگ در بالای نمایشگر خود از روزنه مخصوص دوربین سلفی بهره خواهد برد که در مرکز صفحه نمایش قرار گرفته و حاشیه‌های اطراف آن باریک و یکنواخت دیده می‌شوند. طبق معمول، در لبه سمت راست دستگاه نیز شاهد دکمه‌های پاور و تنظیم صدا هستیم.





طراحی پنل پشتی گلکسی S22 پلاس نیز در این رندرهای ارائه شده که ماژول دوربین سه‌گانه آن را نشان می‌دهد و لوگوی سامسونگ در قسمت پایینی دستگاه قرار گرفته است.



نمایشگری با پشتیبانی از حداکثر روشنایی 1750 نیت و نرخ تازه‌سازی تطبیقی اشاره کرد. همچنین ظاهرا گلکسی S22 پلاس با وجود باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خود 195 گرم وزن دارد که هرچند از نسخه اولترا این سری سبک‌تر خواهد بود، نسبت به نسخه استاندارد آن سنگین‌تر است.





باتری دستگاه را می‌توان از طریق پورت USB-C شارژ کرد و یکی از پیشرفت‌های آن نسبت به S21 پلاس پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات است. با این وجود، در مقایسه با برخی پرچمداران موجود در بازار، قدرت شارژ این دستگاه چندان سریع به نظر نمی‌رسد. به عنوان مثال، شیائومی 12 پرو اخیرا با فناوری شارژ سریع سیمی 120 وات معرفی شده بود.





روزهای گذشته در گزارش دیگری ادعا شده بود که گوشی‌های این سری با شیشه محافظ «گوریلا گلس ویکتوس پلاس» راهی بازار می‌شوند. با این وجود.هیچ اشاره‌ای به این ویژگی نشده و همچنان زمان دقیق عرضه، قیمت و برخی ویژگی‌های مهم آن ناشناخته است.

Comments are disabled.