هوش مصنوعی Zing چیست؟

هوش مصنوعی Zing چیست؟


Zing همراه تناسب اندام مجازی شما است که پیشرفت شما را ردیابی کند و شما را در مسیر رسیدن به اهدافتان نگه دارد

هوش مصنوعی Zing چیست؟ پیشنمایش
هوش مصنوعی Zing چیست؟ پیشنمایش

دسترسی نامحدود به تمرینات و انعطاف پذیری برای تمرین در هر زمان که بخواهید، خواهید داشت.

Zing Coach تجربه انسانی و فناوری هوش مصنوعی را با هم ترکیب می‌کند تا بهترین چیزهایی را که مردم و فناوری می‌توانند ارائه دهند به شما ارائه دهد .Zing با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، تمرینات شخصی‌سازی شده را متناسب با نیازها، اهداف، سن، جنس، سبک زندگی، علایق و رفاه عاطفی شما طراحی می‌کند.

چگونه ممکن است یک مربی آمادگی جسمانی هوش مصنوعی بهتر از یک انسان باشد؟

Zing یک برنامه تعاملی است که به همه اجازه می دهد از برنامه های تمرینی سفارشی، مربیگری فردی و بازخورد فوری بهره مند شوند. و ما سه دلیل داریم که چرا مربیگری هوش مصنوعی ممکن است مفیدتر از یک مربی انسانی باشد.

1. Zing تخصص بیشتری نسبت به یک مربی واقعی دارد.

هوش مصنوعی Zing چیست؟
هوش مصنوعی Zing چیست؟

زینگ تیمی متشکل از 15 محقق و متخصص مراقبت های بهداشتی برای ارائه الگوریتم هایی در داخل ان با انواع آخرین اطلاعات تأیید شده دارد. به این ترتیب تیم متخصصان شخصی خود را بدست می آورید. هیچ کس در جهان نمی تواند به اندازه کل تیم تخصص داشته باشد. ما شرط می‌بندیم که دانش هر مربی انسانی چندان جامع نباشد.

 Zing .2 بسیار مقرون به صرفه تر است.

هر زمان که به آن نیاز داشتید از آن استفاده کنید – حتی اگر فقط 10 دقیقه قبل از رفتن وقت دارید. یا در شب. ما می‌توانیم به معنای واقعی کلمه تمرین کنیم و هر لحظه که بخواهیم بازخورد دریافت کنیم. یک مربی شخصی برای سرویس 24-7 هزینه زیادی دارد. برنامه Zing ماهانه 10 دلار هزینه خواهد داشت.

Zing .3 عملکرد شما را در مقایسه با سایر کاربران نشان می دهد.

هوش مصنوعی Zing چیست؟ اپلیکیشن
هوش مصنوعی Zing چیست؟ اپلیکیشن

برنامه تلفن همراه به شما می گوید که آیا شما کار اشتباهی انجام می دهید و توصیه هایی برای رفع آن درست مانند یک مربی انسانی ارائه می دهد. این امر به پیروی از تکنیک‌های ورزشی مناسب و جلوگیری از آسیب در حد امکان کمک می‌کند. اما یکی دیگر از چیزهای ارزشمند در معیارها، مقایسه نتایج با میانگین نتایج سایر کاربران هم سن و شبیه به ما است. و این تجزیه و تحلیل کلان داده برای یک انسان چندان آسان و در دسترسی نیست.

محدودیت:

 در مقایسه با انسان‌ها، Zing یک اپلیکیشن بسیار هوشمند اما مبتنی بر الگوریتم با محدودیت هایی است.

ما نمی توانیم ارتباط را احساس کنیم و برخی از روابط را با الگوریتم ها ایجاد کنیم. بنابراین تنها دلیلی که ممکن است Zing انتخاب شما نباشد این است که ترجیح می دهید با یک مربی شخصی برای تعاملات دلگرم کننده انسانی ورزش کنید.

تجربه ورود به دنیای آی‌تی: ntk.ir

Comments are disabled.