طراحی-داخلی-با-هوش-مصنوعی

طراحی-داخلی-با-هوش-مصنوعی


ابزارهای هوش مصنوعی هرروز در بخش طراحی داخلی محبوب تر می شوند. معماران، طراحان داخلی و دیگر متخصصان طراحی باید در این سفر شرکت کنند. ابزارهای هوش مصنوعی مانند Midjourney، DALLE-2 و Stable Diffusion تنها آغاز راه هستند. فرآیند تحقیق و طراحی ممکن است برای بسیاری از ما روزها یا حتی ماه ها طول بکشد. برای ما به عنوان طراحان، استفاده از برنامه های کاربردی هوش مصنوعی و دنبال‌کردن نوآوری ها در زمینه هوش مصنوعی برای سرعت‌بخشیدن به روند طراحی و به‌دست‌آوردن گزینه های بیشتر اهمیت بیشتری پیدا‌می‌کند.

در اینجا ده ابزار هوش مصنوعی وجود دارد که می توان از آنها برای تولید تصاویر داخلی و معماری استفاده کرد.

1. Designedbyai.io

Designedbyai.io یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می دهد طراحی داخلی یا ایده های معماری خود را به سرعت به تصاویر واقعی تبدیل کنند. این تجربه را برای طراحان داخلی، مهندسان سازه و معماران فراهم می کند که خلاقیت و مهارت های حرفه ای خود را به نمایش بگذارند.

Designedbyai.io این رسانه قدرتمند را توسعه‌داده و خدمات شخصی‌سازی‌شده را با ویژگی‌های مختلف هوش مصنوعی مولد ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد ایجاد‌کنید. این ابزار دارای گزینه های اشتراک ماهانه یا سالانه است.

2. Interior AI

هوش مصنوعی داخلی یک ابزار هوش مصنوعی است که الهام‌بخش طراحی داخلی و صحنه‌پردازی مجازی است. این برنامه می تواند طراحی کلی جزئیات داخلی اتاق (دیوارها، سقف، تیرها) را تشخیص دهد و ایده های طراحی ایجاد کند. همچنین می‌توان از آن برای صحنه‌سازی فضای داخلی در ترکیبی از سبک‌ها مانند مدرن، مینیمالیست، اسکاندیناوی، معاصر، مدرن میان قرن، استوایی،  قبیله‌ای، قرون وسطی، هالووین، عید پاک و غیره استفاده کرد.

با هوش مصنوعی داخلی، کاربران می توانند تصاویری از فضای داخلی موجود خود آپلود کنند و ایده بگیرند. آنها می توانند انتخاب کنند که رندرهایی با وضوح بالا یا با وضوح پایین ایجاد کنند.

3. Architechtures

Architechtures یک ابزار طراحی ساختمان مبتنی بر وب است که توسط هوش مصنوعی برای بخش مسکونی طراحی شده‌است. ارائه یک پلت فرم بصری مبتنی بر ابر به بهبود تصمیم گیری و کاهش زمان طراحی کمک می کند. کاربران می توانند ایده های طراحی را برای پروژه وارد کنند و راه حل را به صورت دو بعدی و سه بعدی تعریف و مدل کنند. رابط این ابزار شبیه ابزارهای طراحی معماری کلاسیک مانند BIM است.

این پلت فرم اندازه‌گیری دقیق هر واحد کاری را در زمان واقعی ارائه می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد تا هزینه هر خط را وارد کند.

4. ArchitectGPT

ArchitectGPT یک ابزار طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی است که از عکس های آپلود‌شده برای ایجاد طرح های بصری برای خواص استفاده می‌کند. این ابزار بیش از 10 تا 65 مضمون طراحی از جمله مدرن، آرت دکو و روستایی را در اختیار معماران، متخصصان املاک و مستغلات و طراحان داخلی قرار می دهد.

رابط کاربری به گونه‌ای طراحی شده‌است که کاربر پسند باشد و سفارشی کردن یک اتاق از اتاق نشیمن تا آشپزخانه یا اتاق خواب را ساده می‌کند. همچنین دارای یک عملکرد‌کشیدن و رها کردن برای سهولت استفاده است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند مجوز استفاده تجاری برای تصاویر تولید‌شده برای بازاریابی یا اهداف دیگر دریافت‌کنند.

5. Getfloorplan

Getfloorplan یک سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا پلان‌های دقیق دوبعدی و سه بعدی و همچنین تورهای مجازی ۳۶۰ درجه ایجاد کنند. کاربران می‌توانند در کمتر از یک دقیقه یک نقشه یا طرح طبقه‌بندی را در Getfloorplan آپلود کنند و هوش مصنوعی بقیه موارد را انجام خواهد داد.

Getfloorplan بسته ای جامع از متریال‌ها را در عرض 30 دقیقه با نرخ اقتصادی به کاربران ارائه می‌دهد. این سرویس کاربرپسند ویجتی را ارائه می دهد که در همه دستگاه ها قابل دسترسی است، همراه با ابزارهای چرخشی، تحقیق و پیمایش. علاوه بر این، Getfloorplan از اتوماسیون مقرون به صرفه استفاده می کند تا قیمت ها را معقول نگه دارد و پردازش سریع روزانه را برای حداکثر 1000 رندر ارائه می دهد.

درباره هوش مصنوعی مربی ورزشی خصوصی (Zing) بخوانید.

Comments are disabled.