طراحی اپلیکیشن

آیا تا به حال به این فکر کردین که برای پیشرفت کسب و کارتون و بیشتر شدن درآمدتون چه کاری باید انجام بدهید ؟

چه راه ها و روش های کاربردی برای ارائه محصولاتتان  و یاخدماتتان انتخاب کردید؟

پیشنهاد ما به شما ساخت و طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارتان است.

طراحی اپلیکیشن به صورت اختصاصی باعث منحصر به فرد شدن، افزایش اعتبار و در نتیجه افزایش مشتریانتان در سراسرجهان خواهد شد. با طراحی اپلیکیشن شغلتون ،یک پل ارتباطی با مشتری داشته باشید و برای شما این امکان ایجاد میشودکه افراد بسیاری با خدمات ومحصولاتی که ارائه میدهید،آشناشوند ودرواقع تعامل بهتر و دوسویه با مشتری دارید.

  اپلیکیشن چیست؟

همانطورکه میدانید گوشی های هوشمند همانند کامپیوترها نرم افزارها و برنامه های مختلفی دارند.تمامی نرم افزارهای که در روز از آنها استفاده میکنیم به نوعی اپلیکیشن هستند و به آنها نیاز داریم. مثلا شما برای مرور صفحات وب نیاز به فایرفاکس و یا کروم دارید و در واقع اپلیکیشن ها نیازهای روزانه ما هستند.امروزه اپلیکیشن ها از تنوع زیادی برخوردار هستند و توسعه دهندگان و طراحان نرم افزار سعی می کنند یک اپلیکیشن را به طوری طراحی کنند که برای انواع دستگاه های مختلف دیجیتالی و سیستم عامل ها قابل استفاده و قابل اجرا نیز باشد

ساخت اپلیکیشن موبایل

برای ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید خودتون ،می‌توانید با شرکت خدمات طراحی نگین تجارت کاروی تماس گرفته و درخواست مشاوره دهید .

اول از همه و قبل از اقدام به سفارش باید بدانید که اپلیکیشن خود را برای چه سیستم عاملی میخواهید، سیستم عامل اندروید یا ios؟ و بعداز مشخص شدن،تمامی جزئیات مورد نظرپروژه خود را در ارتباط با طراحی اپلیکیشن خودتون با ما به اشتراک بگذارید.معمولا دربین طراحی های اپلیکیشن اندروید و ios،طراحی اپلیکیشن خدماتی و اپلیکیشن های فروشگاهی و از این قبیل به چشم میخورد که باید بگوییم تیم ما در تمامی زمینه های مختلف، امکان ایجاد و ساخت اپلیکیشن های بیشترفعالیت ها و کسب و کار ها را دربردارد و آماده پذیرش هر نوع پروژه شما در زمینه ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و ios  میباشد

 

نکات مهم در طراحی و ساخت اپلیکیشن

 

در واقع به خاطر داشته باشید اپلیکیشن شما باید قابلیت اجرا بر روی تمامی دستگاه ها را داشته باشد تا در هنگام اجرا و استفاده کاربر با مشکلی روبه رو نشود نکات بسیاری هم از جهت فنی و هم از نظر رابط کاربری مناسب در اپلیکیشن وجود دارد که می تواند اپ شما را به یک اپ کاربر پسند و یا اصطلاحا USER FRIENDLY تبدیل کند. شما می توانید در اپلیکیشن های ساخت شرکت نگین تجارت کاروی از طراحی های ساده ، زیبا و دارای رابط کاربری مناسب برای منظور خود استفاده کنید. فراموش نکنید که در شرکت نگین تجارت کاروی می توانید ایده های خود را در سریع ترین زمان ممکن به واقعیت تبدیل نمایید. 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گرافیک و زیبایی بصری در طراحی اپلیکیشن

همونطور که مهمه در چه زمینه ای کسب و کارتون رو راه اندازی کنید و طراحی حرفه ای و مفید و کاربردی برای اپلیکیشنتون ایجاد کنید، طراحی گرافیکی اپلیکیشنتون هم مهم است و به افزایش کاربران و مشتری های شما کمک میکند.

به طور مثال اگر اپ یا اپلیکیشن شما دارای گرافیک خلاقانه و زیبایی نباشد، افراد و کاربران جذب اپلیکیشن شما نمیشوند .

معمولا کاربران جذب محیط های شلوغ نمیشوند در واقع شما باید محیط اپلیکیشن خود را خیلی ساده و در عین حال زیبا طراحی کنید.

 اپلیکیشن ساز هایپرشاپ

یکی از خدماتی که شرکت نگین تجارت کاروی در زمینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ارائه می کند، استفاده از نرم افزار هایپرشاپ در تولید وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی می باشد. به نحوی که شما می توانید در کمتر از یک ساعت، اقدام به  فروش در اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی ساخته شده از طریق هایپر شاپ را نمایید. از مزایای استفاده از هایپر شاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  دیده شدن فروشگاه شما

  • معرفی راحت تر محصولات و خدمات

  • ارائه سریع تر محصولات وخدمات به مشتری

  • دسترسی راحت تر به محصولات و خدمات شما 

  • افزایش راه های ارتباطی شما با مشتری

  • امکان فروش آنلاین 

  • ارسال نوتفیکیشن به تمامی کاربران

 

آیا  اپلیکیشن های موبایل به کسب و کار کمکی میکنند و چرا به طراحی اپلیکیشن موبایل نیاز داریم ؟

امروزه همه ی ما بیشتر مواقع و در طول شبانه روز از اپلیکیشن ها استفاده میکنیم. استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی برای رفع نیاز های اساسی و مهم زندگی و استفاده از اپلیکیشن برای خرید و فروش….

تکنولوژی و موبایل ها بسیاری از کارها را برای ما آسان کرده اند و به دنبال آن در زمینه کسب و کار تغییرات بزرگی ایجاد شده است و امروزه همه برای ارائه کالا و محصولات کسب و کارهاشون،به دنبال طراحی سایت و اپلیکیشن حرفه ای برای فضای کاری خود می‌گردند.

اگر کسب و کار موفقی میخواهید به همین دلیل است که تیم ما پیشنهاد ساخت وطراحی اپلیکیشن فروشگاهتان راداده و طراحی خواهد کرد.

چرا انتخاب من هایپرشاپ باشد؟

– امکان اتصال به نرم افزار حسابداری :

هایپرشاپ این امکان را می دهدکه در کمترین زمان به نرم افزار حسابداری متصل شوید و در هر زمان که اراده کردید ،

بتوانید حساب و کتاب و موجودی فروشگاه خود را به لحظه چک کنید.

– مناسب بودن هزینه خدمات

شما میتوانید از هایپرشاپ به عنوان یک دوره ی آزمایشی یک ماهه و به صورت کاملا رایگان و با تمامی امکانات

استفاده کرده و عملکرد خود و محصول مارو به صورت جامع و دقیق ارزیابی کنید .

همچنین هایپرشاپ به شما این امکان را می دهد که در صورت عدم موفقیت در رونق و توسعه کسب و کار خود

بتوانید برند دیگری برای کسب و کار خود ایجاد کنید و یا از شارژ مجدد هایپرشاپ خودداری کرده و به سادگی انصراف دهید.

– نصب و فعال سازی در کوتاه ترین زمان

سرعت بالای هایپرشاپ دربارگزاری صفحات سایت و محصولات این امکان را می دهد که در کمترین زمان فروشگاهتان

را راه اندازی کنید و به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

 

   

هزینه این اپلیکیشن به چه صورت است؟

همیشه درزمینه طراحی آپ و اپلیکیشن نگرانی ها و سوالاتی در رابطه با هزینه سفارش طراحی اپلیکیشن وجود دارد و برای درخواست کنندگان طراحی اپلیکیشن ازاهمیت بالایی برخورداراست.

تیم ما با سال ها تجربه در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل ، با  اتکا به مهارت و تجربه  پرسنل حرفه ای خود جزء بهترین طراحان اپلیکیشن است. اطمینان خاطر داشته باشید که تیم ما جذاب ترین و متنوع ترین امکانات را در اختیار شما قرار میدهد .اگر به دنیال طراحی و سفارش اپلیکیشن دلخواه خودتون با هزینه ای مناسب می گردید میتوانید باتیم ما ازسراسرکشور تماس حاصل فرمایید

 

 

Comments are disabled.