والمارت یکی از بزرگترین خرده‌فروشی‌های جهان نیز به دنبال ایجاد NFT

ورود به دنیای رمزارزها است و همچنین قصد دارد محصولات خود را به صورت دیجیتال بفروشد.

فروش اقلام والمارت به صورت مجازی



غول خرده‌فروشی در اواخر ماه گذشته چندین علامت تجاری جدید را ثبت کرده 




نشان می‌دهد قصد دارد کالاهایی مانند لوازم الکترونیک، دکوراسیون منزل، اسباب بازی، کالاهای ورزشی و لوازم بهداشتی شخصی را به صورت مجازی بفروشد. از طرفی دیگر، این شرکت در یک پرونده جداگانه از تصمیم خود برای ایجاد رمزارز و همچنین NFT برای کاربران توضیح می‌دهد.

والمارت در بیانیه خود توضیح می‌دهد:

به طور مستمر در حال بررسی این موضوع هستیم که فناوری‌های نوظهور چگونه باعث تغییر تجارب خرید در آینده می‌شود. ما همیشه در حال آزمایش ایده‌های جدید هستیم که برخی از آن‌ها به محصولات یا خدماتی برای مشتریان تبدیل می‌شوند و برخی دیگر را آزمایش و تکرار می‌کنیم تا از آن‌ها چیزهای جدیدی بیاموزیم.

والمارت


در همین حال، والمارت همچنین علائم تجاری جدیدی را با نام‌های Verse to Home، Verse to Curb و Verse to Store ثبت کرده که می‌تواند به آماده سازی تجربه خرید مجازی توسط غول خرده فروشی اشاره داشته باشد.

«جاش گربن» مشاور حقوقی علائم تجاری درباره والمارت توضیح می‌دهد:



موارد زیادی در [علائم تجاری] وجود دارد که نشان می‌دهد برنامه‌ریزی‌های زیادی درباره نحوه پرداختن به رمزارزها، متاورس و دنیای مجازی شده است که به نظر می‌رسد به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

او همچنین توضیح می‌دهد از زمان ری‌برند فیسبوک به متا که نشان دهنده برنامه‌های جاه‌طلبانه آن برای فضایی فراتر از شبکه‌های اجتماعی بود، کسب و کارها دیگری نیز تلاش زیادی دارند تا حضور خود در دنیای مجازی را بررسی کنند.



از جمله شرکت‌هایی که تاکنون برای حضور در متاورس و فضای دیجیتال تلاش کرده‌اند می‌توان به نایکی (Nike) اشاره کرد که با خرید شرکت RTFKT قصد دارد به تولید توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) و کفش‌های مجازی بپردازد. در همین حال، آدیداس نیز قطعه زمینی مجازی را در سندباکس خریداری کرده که می‌تواند به ایجاد فروشگاه مجازی آن‌ها اشاره داشته باشد.

Comments are disabled.