طراحی در وب

طراحی در وب


کارطراح این است که یک وب سایت زیبا طراحی کند

طراحی در وب تا به شما برای خدماتی که ارائه می دهید، اعتبار آنلاین بخشد. یک طراح خوب، وجه تمایز شرکت شما را برجسته می کند و در عین حال کاربران را تشویق می نماید تا به یک لید و سرنخ واجد شرایط تبدیل شوند. با این حال، گوگل وب سایت شما را مانند یک کاربر مشاهده نمی کند، بلکه وب سایت ها را با خزیدن، خواندن و تفسیر کد HTML آنها «مشاهده» می کند.

وظیفه یک توسعه دهنده وب

این است که یک طراحی زیبا را به کد HTML برگرداند که به راحتی توسط گوگل خزیده شود و بارگذاری آن برای کاربران، مدت زمان زیادی طول نکشد. پس هرچه کد کمتری برای ارائه طراحی و عملکرد یکسان نیاز باشد، بهتر است.

وب سایت های عالی به راحتی توسط گوگل خزیده می شوند و به سرعت برای کاربران بارگذاری می شوند، که هر دو تاثیر مثبتی بر عملکرد SEO دارند.

توسعه دهندگان وب قهرمانان گمنام طراحی وب عالی هستند.

آنها پلی بین طراحی سایت و سئو ایجاد می کنند و اطمینان می دهند که طراحی وب سایت شما تأثیر منفی بر عملکرد سئوی شرکت شما ندارد.

کار را به دست کاردان بسپارید!
قبلاً گفتیم، و باز هم می گوییم که طراحی وب سایت روی سئو تأثیر می‌گذارد.

با این حال، تأثیر کمتری بر رتبه بندی شما داشته ولی بر روی تبدیل ها و میزان تولید سرنخ های واجد شرایطی که وب‌سایت شما در هر ماه ایجاد می کند، تأثیر بیشتری دارد.

طراحی وب عالی نرخ تبدیل وب سایت را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا حجم سرنخ خود را از بازدیدکنندگان وب سایت به حداکثر برسانید.


آیا طراحی نامناسب ظاهر سایت بر روی سئو سایت تاثیر گذار است؟


بله، چون اگر قالب و ظاهر وبسایت شما (مواردی همچون فونت ها و رنگ بندی) نامناسب باشد، کاربران به راحتی وبسایت شما را ترک می کنند و در این صورت سئو کردن سایت بی فایده است. سعی کنید فونتِ سایت تان خوانا (نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک) باشد. در ضمن از استفاده از رنگ های زننده و نامناسب برای اذیت نشدن چشم کاربر اجتناب نمایید.

آیا طراحی سایت خود را به گونه ای انجام دهم که برای کاربر در بدو ورود به سایت، صوت یا فیلمی به صورت خودکار پخش شود؟ آیا این کار منجر به رابط کاربری بهتر می شود؟


نه خیر، شما باید در کنار سایر عواملی که ذکر کردیم به شرایط روحی کاربر هم توجه داشته باشید. یک کاربر ممکن است هنگام ورود به سایت شرایط روحی مناسبی نداشته باشد، عصبانی یا بی حوصله باشد، دیر وقت وارد سایت شود و یا… پس با این کار، او با یک احساس ناخوشایندی از عدم رضایت، سایت شما را ترک می کند. لطفاً اگر قصد دارید این کار را انجام دهید، حتما قبلاً با کسب اجازه از کاربر اقدام به این کار نمایید.

آیا ارورهای مختلف سایت باعث کسب امتیاز منفی از جانب کاربر یا گوگل می شود؟


قطعاً همین طور است. وجود ارورهای مختلف در یک سایت باعث می شود که کاربران در هنگام ورود به سایت، وبسایت را ترک کنند. در نتیجه نرخ پرش سایت شما افزایش می یابد. همچنین این ارورها (مثل ارورهای ۴۰۳، ۴۰۴، ۵۰۰ یا…) مانع از خزش سایت توسط خزنده های کوگل شده و به تبع آن شما نمی توانید هیچ امتیازی از جانب گوگل کسب کنید.

Comments are disabled.