از فروشگاه مایکروسافت حذف شد
توسعه‌دهنده WSATools اعلام کرد ابزار سایدلود کردن آسان اپ‌های اندرویدی در ویندوز ۱۱ که توسط او توسعه یافته، از فروشگاه مایکروسافت حذف شده است.

فرایند سایدلود APK اندروید روی شبیه‌ساز ویندوز ۱۱ را بسیار آسان می‌کرد. درحال‌حاضر، ویندوز ۱۱ تنها ۵۰ اپلیکیشن را از طریق فروشگاه نرم‌افزار آمازون ارائه می‌دهد، اما از لحاظ تئوری می‌تواند هر اپلیکیشنی که به سرویس گوگل پلی نیازی ندارد را پشتیبانی کند.

سایدلود کردن عموما فرایند نسبتا پیچیده‌ای دارد. اما مدتی پیش توسعه‌‌‌دهنده ایتالیایی به نام سیمونه فرانکو یک ابزار جذاب و کاربردی توسعه داده بود که سایدلود کردن اپلیکیشن‌ها را در شبیه‌ساز اندروید ویندوز ۱۱ را بسیار آسان می‌کرد. برای نصب اپ‌های جدید توسط ابزار WSATools، تنها کافی است دوبار روی گزینه مورد نظر کلیک کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره WSATools می‌توانید مقاله ابزار جدید WSATools نصب APK اندروید در ویندوز ۱۱ را بسیار آسان می‌کند که پیش‌تر درباره آن نوشته شده را مطالعه کنید.

در توضیحات WSATools آمده است:

نصب‌کننده‌ی APK با کاربری آسان برای زیرسیستم ویندوز.

WSATools نصب‌کننده APK ساده‌ای برای زیرسیستم ویندوز ۱۱ است. این اپ به‌گونه‌ای طراحی شده که جذابیت بصری داشته باشد و کاربر فورا با آن احساس راحتی کند.

اما به‌تازگی مشخص شده که اپلیکیشن توسعه یافته توسط فرانکو از فروشگاه مایکروسافت حذف شده است. توسعه‌دهنده WSATools اعلام کرده است که او هیچ نقشی در این اتفاق نداشته و کاری انجام نداده که منجر به حذف این ابزار شود. او همچنین گزارش داده هیچ پیامی از سوی مایکروسافت درباره قوانینی که این اپ زیر پا گذاشته به دستش نرسیده است.

در ادامه توییت منتشر شده توسط سیمونه فرانکو را مشاهده می‌کنید:

WSATools has currently been removed from the store. Microsoft (not me) pulled the app so it’s not available anymore. I have no idea if it was intentional or not, or what are the reasons. I got a mail with zero explanations…

Sigh. If anyone can help here, I’d be really grateful

— Simone Franco (@Simizfo) November 9, 2021

Comments are disabled.