تا سال 2026 در حدود 30 درصد از سازمان‌ها و موسسات در جهان محصولات و خدماتی را در متاورس خواهند داشت.
 25 درصد مردم دنیا حداقل یک ساعت در روز را برای
 کار
 خرید
تحصیل
 مراودات اجتماعی
 سرگرمی در متاورس سپری خواهند کرد.



برندهای مختلف در حال آماده‌سازی برای ورود به دنیای دیجیتال هستند. 
بسیاری از برندها در حال توسعه زیرساخت‌هایی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند زندگی را به صورت دیجیتالی تجربه کنند .
 در دنیای مجازی و متفاوت متاورس که این روزها مورد توجه قرار گرفته، وارد شوند.



به گفته «مارتی رسنیک»، معاون موسسه گارتنر برندها بیش از پیش به متاورس توجه نشان می‌دهند و خواستار تجربه فضای مجازی و تعاملات آن هستند. 
 کلاس‌های مجازی گرفته تا خرید زمین دیجیتالی و ساخت خانه‌های مجازی، این فعالیت‌ها در حال حاضر در محیط‌های جداگانه انجام می‌شود.










 ارزش بازار جهانی متاورس تا سال 2026 به 42 میلیارد دلار برسد. 
ماه نوامبر گری‌اسکیل حاکی از آن بود که احتمال دارد ارزش کل این بازار حتی در سال‌های آینده به یک تریلیون دلار نیز برسد. 
تعداد کاربران فعال متاورس از شروع سال 2020 تا ژوئن 2021 درح دود 10 برابر افزایش یافته است.



پیش‌بینی‌ها حاکی از آن هستند که متاورس به مقصدی مناسب برای:
 فعالیت‌های اجتماعی
 جلسات کاری
رویداد‌های مختلف
 برگزاری کنسرت
 محلی برای بازی کردن و اجرای موسیقی تبدیل می‌شود.



فناوری‌های این دنیای دیجیتال نوپا و البته پراکنده هستند و به همین دلیل لازم است سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران با احتیاط وارد عمل شوند. 
در واقع کارشناسان بر این باورند با وجودی که این دنیا جذابیت‌های زیادی دارد، اما باید برای ورود به آن همه جوانب مورد توجه قرار گیرد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.