همراه اول هک شدن شاد را تکذیب کرد

تیم پشتیبانی شاد با تکذیب هک شدن این برنامه توسط دانش‌آموزان، از کاربران خواست این برنامه را از سایت رسمی شاد یا استورهای معتبر نصب کنند.



چند روز گذشته خبر هک شدن شاد توسط دانش‌آموزان منتشر شد. این در حالی است که تیم فنی و پشتیبانی شاد با تکذیب این موضوع از کاربران درخواست کرد .به‌منظور جلوگیری از کلاهبرداری، از نصب نسخه‌های جعلی شاد، نظیر «شاد مخصوص امتحانات» یا هرگونه اپ دیگری خودداری کرده و نسخه جدید را فقط از طریق سایت shad.ir و یا استورهای معتبر نصب کنند.  این شبکه با توجه به فرآیندهای احراز هویت و همچنین براساس تدابیر فنی انجام شده توسط تیم فنی، به راحتی هک نمی‌شود و آنچه تحت عنوان «هک شاد» در برخی رسانه‌ها مطرح شده، در اصل کلاهبرداری با استفاده از اکانت‌های جعلی است.


#دانش_آموزان

کاربران شاد می‌توانند با مراجعه به بخش «تنظیمات» و لمس گزینه «دستگاه‌های فعال» در قسمت «حریم خصوصی و امنیت»، دسترسی‌های غیرمجاز به حساب کاربری خود را قطع کنند. در حال حاضر، ۲۰میلیون کاربر در سامانه شاد عضو هستند که به‌گفته مقامات آموزش و پرورش به‌طور میانگین روزانه ۱۰میلیون نفر از این شبکه استفاده می‌کنند. مخاطبانی که میانگین سنی آنها ۱۳سال است و سوء‌استفاده از حساب‌های کاربری‌شان برای سارقان مجازی جذابیت دارد. همین موضوع هم منجر به توجه بیشتر برای افزایش امنیت دسترسی به شاد شده است.
لینک منبع:https://qwp.ir/lq-a
لینک صفحه:https://qwp.ir/lr-a

#شاد#هک#همراه_اول#حریم_خصوصی#افزایش_امنیت

Comments are disabled.