یکتانت همکار رسانه‌ای بزرگ‌ترین اجلاس جهانی بازاریابی در ایران شد.

برخی رویدادها یا اتفاقات هستند که تاریخ مناسبات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی یا اقتصادی در یک منطقه خاص یا دنیا را به قبل و بعد از خود تقسیم می‌کنند. برخی از این رویدادها ممکن است سال‌ها بعد از وقوع بتوان مورد تحلیل و بررسی قرار داد برخی از آن‌ها اما چندان گسترده و سریع رخ می‌دهند که نتالیج و اثرات آن بر دنیای اطراف به‌زودی نمایان می‌شود. همه گیری کرونا یکی از این رویدادهای جهانی است که اندکی پس از شروع آن مناسبات بسیاری در جهان از جمله مناسبات اقتصادی در همه وجوه آن تغییر کرد.

اگرچه این همه‌گیری هنوز هم آن چنان که باید از جهان پاک نشده اما از هم اکنون متفکران بسیاری در حوزه های مختلف شروع به انجام تحقیقات و ارائه نظریات و تألیفات خود در زمینه جهان پساکرونا کرده‌اند. سؤال اساسی در این بین این است که کدام تغییرات حاصل از همه گیری پس از برطرف شدن آن پابرجا مانده و کدام یک همراه با ویروس پاک خواهد شد.

همه گیری کرونا تأثیرات بسیاری بر فعالیت کسب و کارهای اقتصادی و به دنبال آن دنیای تبلیغات گذاشت و یکی از مهم ترین این تغییرات رشد و توسعه تجارت الکترونیکی و تبلیغات آنلاین بوده است. همین موضوع سبب شد تا اجلاس جهانی بازاریابی که بزرگ‌ترین و معتبرترین رویداد آنلاین بازاریابی و کسب‌وکار در دنیا محسوب می‌شود

در سال ۲۰۲۱ با مأموریت «خلق دنیایی بهتر و پایدارتر از طریق بازاریابی» و به رهبری «فیلیپ کاتلر»، پدر بازاریابی مدرن، موضوع «آمادگی برای دنیای پیش رو» را به عنوان موضوع اصلی در این سال انتخاب کنند و به بررسی آخرین دیدگاه‌ها و تغییرات مهم فضای کسب‌وکارها پس از کرونا بپردازند.

در این رویداد، بیش از یکصد نفر از رهبران فکری جهان در حوزه‌های کسب‌وکارهای جهانی و آکادمیک به بررسی سؤالاتی همچون اینکه چه تغییرات پایداری در رفتار مصرف‌کنندگان و شیوه‌های انجام کار صورت گرفته؟ یا اینکه آیا «وضعیت نرمال» در دنیای پساکرونا، مشابه وضعیت نرمال قبل از کرونا خواهد بود؟ خواهند پرداخت.

از جمله افراد حاضر در این اجلاس که به‌صورت سالانه و در نیمه پاییز (۱۵، ۱۶ و ۱۷ آبان ماه) برگزار می‌شود می‌توان به فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن؛ هنری میزبرگ، متفکر برجسته در حوزه مدیریت؛ دیوید آکر، پدر برندینگ مدرن؛ لوئیز موتینهو، صاحب‌نظر برجسته آینده‌پژوهی؛ مارشال گلداسمیت، مدیر اجرایی و مربی کسب‌وکار؛ راس کلاین، رئیس انجمن بازاریابی آمریکا و مارک الیور اپرسنیک، صاحبنظر برجسته دیجیتال مارکتینگ اشاره کرد که در خصوص حوزه‌هایی همچون بازاریابی، آینده پژوهی، مدیریت و رهبری سخنرانی داشته و مدیران شرکت‌هایی همچون نستله، گوگل، الیوتی، نیسان، پپسی، یونیون بانک و رهبران کشورهایی از جمله کشورهای آسیای میانه و آسیای جنوب شرقی حضور داشته و به بررسی موضوع آمادگی برای آینده جهان پس از کرونا خواهند پرداخت.

در این اجلاس که مدیریت آن را فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن بر عهده داشته و موضوع محوری آنHello tomorrow: Building the next new normal بوده، سه سخنران ایرانی نیز شامل محمود محمدیان، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، شاهین فاطمی بنیانگذار گروه درسا و امیر شاهرخی رئیس هیئت مدیره مؤسسه معنا حضور دارند. گفتنی است که پیش از این، دکتر احمد روستا، استاد شناخته شده دانشگاه شهید بهشتی، به عنوان اولین فرد ایرانی که در اجلاس جهانی بازاریابی سال ۲۰۲۰ سخنرانی کرده، شناخته می‌شود.

مؤسسه توسعه و مدیریت فن معنا نیز در همکاری با سازمان (World Marketing Summit) WMS که توسط پروفسور فیلیپ کاتلر تأسیس شده، امسال در دومین سال پیاپی همکاری خود، این امکان را فراهم کرده تا متخصصان و علاقه‌مندان ایرانی بتوانند در eWMS 2021 حضور پیدا کنند و یکتانت نیز به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران، به عنوان همکار رسانه‌ای این اجلاس در ایران حضور خواهد داشت. با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۰، امکان ترجمه هم‌زمان فارسی و امکان پرداخت ریالی در اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۱ فراهم شده است.

«اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۱» که به صورت آنلاین در تاریخ‌های ۱۵ تا ۱۷ آبان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، به صورت هم‌زمان در بیش از یک‌صد کشور جهان نیز برگزار خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید به صفحه رسمی اجلاس به آدرسwww.kotler.imtd.ir مراجعه کنید.

Comments are disabled.