یوتیوب بخش‌های پربازدید یک ویدیو را به کاربران نشان می‌دهد

یوتیوب در نسخه وب و اپلیکیشن خود، مورد جدیدی اضافه کرده و می‌تواند بخش‌های «پربازدید» ویدیوها را برای کاربران مشخص کند.

این ویژگی برای مشترکین Premium YouTub  موبایل e  به صورت آزمایشی بوده  و پس از مدتی  برای تمام کاربران انجام شده است.

این برنامه  با استفاده از نموداری در پایین پلیر خود نشان می‌دهد که کدام قسمت یک ویدیو بیشتر توسط کاربران پخش شده‌ است.

 

 با وجود این قابلیت که برای ویدیوهای طولانی کاربردی است

 

کاربران سریع‌تر می‌توانند بخش‌های اصلی یک ویدیو را پیدا کرده و آن را تماشا کنند.

اکنون برای تمام کاربران رایگان و اشتراکی در پلتفرم‌های دسکتاپ، iOS و اندروید شده است.

البته ظاهرا هم اکنون تنها دسته‌ای از کاربران به آن دسترسی دارند و احتمالا طی روزهای آینده برای تمام کاربران قابل دسترس خواهد بود.

ویژگی‌های جدید دیگر یوتیوب

برای ویدیوهای طولانی درنظر گرفته شده‌اند تا بتوان آن‌ها را به بخش‌های مختلفی تقسیم کرد.

یوتیوب در حال آزمایش قابلیت جدیدی است تا کاربران بتوانند در ویدیوها، لحظات موردعلاقه خود را مشخص و تماشا کنند.

ابزار تقسیم‌بندی ویدیوهای خود که اولین بار در سال 2020 راه‌اندازی شده بود را اکنون در دسترس تلویزیون‌های هوشمند و کنسول‌های بازی قرار داده است.

 

از زمان راه‌اندازی این ویژگی

 

یوتیوب همچنین امکان ساخت خودکار بخش‌ها را نیز فراهم کرده و ادعا می‌کند که تا به امروز حدود 20 میلیون ویدیو از این قابلیت استفاده کرده‌اند.

از ویژگی‌ اضافه شد یوتیوب می‌توان به Single Loop اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد.

تا یک ویدیو را روی تکرار و پخش مجدد تنظیم کنند پنل جدید برای کاربران به نمایش داده می‌شود.

 

 

اطلاعات مربوط به ویدیو مانند:

توضیحات

بخش‌بندی‌ها

نظرات

 

یوتیوب اعلام کرد که به زودی قصد دارد قابلیتی را آزمایش کند که به کاربران اجازه می‌دهد زمان دقیق ویدیویی که می‌خواهند تماشا کنند را جستجو کنند.

این ویژگی نیز ابتدا فقط با کاربران پرمیوم آزمایش خواهد شد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.